• (Android/iOS) Toy Blast kodeerib piiramatult kalliskive

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Toy Blast ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Toy Blast IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodeerib piiramatult kalliskive ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Toy Blast 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Meeldib :)

    Liiga palju aega on vaja uuendada..Ma suudan ühe päevaga 50 taseme lõpetada.. see on nii nördinud..Ma mängisin toyblasti juba 5 aastat ja see on mu lemmikmäng, aga nüüd on seda vaja liiga palju uuendada pärast umbes 150 tasemel, see on tüütu

    Mulle meeldib see mäng, kuid pärast selle reklaami nägemist olin üllatunud, kui erinev see mäng on. Reklaam näitab pöörlevat mängulauda, mida peaksite proovima võita, kuid tegelikult pole mängul ühtegi sellist taset. Ootasin pikisilmi, et pean kiiresti mõtlema ja vältima tarretise tippu jõudmist ja ma ei jõudnud seda teha. Vähemalt pange reklaam mängu kajastama.

    Armasta Toyblast. Ma naudin meeskondi, aitan üksteist eluga jne. Mulle meeldib, et ka mänge ei segata. See on suurepärane mäng.

    Kunagi meeldis see mäng mulle väga, kuid nüüd on võimatu mängida ilma võimendajaid kasutamata ja raha kulutamata. See kuubikuvõimendi on üsna väärtusetu ja mul on neid üle 1200 ja neid tuleb pidevalt juurde. Ma igatsen vana versiooni.

    Olen juba mõnda aega olnud tasemel 3280. Sellest tasemest on sõna otseses mõttes võimatu läbida. Prillid muudavad iga kord värvi ja siis raiskad lihtsalt liigutusi, sest isegi boosteritega ei saa vajalikke värve kätte. Ikka ja jälle sama taset mängides läheb üsna igavaks. Kas teil on näpunäiteid selle taseme saavutamiseks?

    Lõbus ja armas mäng.. õnneks mitte nii palju kui reklaame!

    Toy Blast પઝલ egt

    Olen mängu nautinud juba mitu aastat. Google Play pole ikka veel uut värskendust välja andnud, kuid paljud minu meeskonnakaaslased on juba 5 või taseme võrra ees. Ma ei saa aru, miks iphone'i ja droidi uuendused eri aegadel välja antakse.

    Noh, see mäng on lahe. Kuid see on nii lihtne ja mõne aja pärast muutub see igavaks. Rohkem soovitatav väikestele lastele.

    Alustuseks ütlen, et see on väga armas ja kaasahaarav mäng, mille puhul tahate maksta selle eest, et vaadata muusikaga värvilist armsat ekraani. Aga see on oht, sest tasemed on lühikesed ja sa kaotad kiiresti ja ei saa piisavalt mänguaega, kui sa ei ole nõus maksma ja elusid küsima, kui naudid seal mängu ja siis ei ole see kokkuvõttes mugav. teil on umbes 5 minutit mänguaega, enne kui oma elu kaotate. Häbi. Hüvasti mänguasja plahvatus. Tore kohtuda.

    Millal uuendus tuleb??? Tasemel 6051 ja ei mingeid uusi tasemeid ega midagi areenil


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :